9 Haziran 2014 Pazartesi

KİTABIM KAHVEM ÇİKOLATAM KEYFİM:))


KİTABIM KAHVEM ÇİKOLATAM KEYFİM:)



Bu güzel fotoğrafları canım arkadaşım Deniz'e borçluyum. Giresun'dan cumartesi döndüm ve ayağımın tozuyla Deniz'e gittim. Artık o da Anadolu Yakalı:) Çok şükür komşu olduk sonunda ve aynı okulda çalışacağız. Bana doğum günü hediyesi olarak  bu mis kokulu insanın içini ısıtan kitabı ve minik defteri almış. Tabi önceden çok uzakta oturduğu için verememiş kısmet bugüne imiş. Aniden verince çok sevindim. Düşünceli arkadaşım kızımı da unutmamış ve çok tatlı bir şapka almış ona.
Kitabın içinde kısa kısa hikayeler var ve her hikayeni başında ünlü birinden bir cümle yer almakta. Ben de onlardan birini paylaştım çünkü Deniz'in bu hediyeyi kalpten verdiğini biliyorum...
Kitabın iç kapağı da çok renkli ve gerçekten bir bardak demli çay ile okunacak hikayeler...
Bu leziz çikolata benim memleketim Giresun'da üretilmekte. İçi fındık ezmeli dışı kıtır çikolata. Kesinlikle deneyin. Daha birçok çeşidi var. Trabzon'da hava alanında da satılmakta. Şimdiden afiyet ola:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder