26 Mayıs 2014 Pazartesi

Zeynebimin ilk yaşgünü

Herkese Merhaba

İlk yazıma Zeynebimin doğum günü ile başlamak istedim. 11.11.12 Pazar günü sabaha doğru Zeynep aramıza katılmaya karar verdi. Aç mı,doydu mu, gazı mı var, neden ağlıyor, iyi bir anne olabilecek miyim derken tam bir yıl geçti. Tabi ki doğum günü hazırlıklarına iki ay önce başladım. Neredeyse tüm blogları gezdim, sürekli dostlarımla konuşup fikirler aldım. Çok güzel hazırlanıp güzelce bir parti yaptık evimizde.
Konsetimiz puantiyeydi... Puantiye ve minik çiçekler vazgeçilmezim zaten. Şimdi o günü fotoğraflarla anlatayım.

Davetiyemiz için Ahmedimin arkadaşı fotoğrafımızı çekip sağ olsun davetiyemizi hazırladı. Biz de Kadıköy'de ozalitte bastırdık. Zarfları ve gülen adam etiketlerini hemen kırtasiyeden aldım. davetiyemizin kenarına puantiyeli fiyonku yapıştırdık ve davetiyeler hazır...



Pembe çantalarımızı Eminönü'nden aldık ve üstüne kızımın fotoğraflarını bastırdık sticker olarak. www.fotomagnet.net  İçine dolap magnetlerimizi, iki tane küçük pembe uğur böceği, puantıyeli kutuda bonibonları koyduk. 















Bu eşsiz sofrayı annemle iki günde hazırladık. 21 çeşit... 3 çeşit de canım dostum Elif yapıp getirdi. Tek tek menüyü sayamayacağım. Hepsi çok lezizdi emeğimize değdi.

Bu kalpleri de Eminönün'den aldım. Kartlara notlar yazıp pataları süsledik. Masamız daha da bir renklendi.

Çok güzel hediyeler geldi kızıma. Her şeyden önce memleketten anneannemiz, teyzemiz, dayımız, yengemiz geldi. Yetmez mi? :)

Herkese minnettarım o gün için. Kızım hatırlayamayacak ama bizim için çok özel anlardı. Evimizin birçok yerini süsledik ama hepsii buraya koyamıyorum.

Son olarak kızıma 15 yaş kutusu hazırladık Ahmedimle ve içine hala bir şeyler koyuyoruz: kitaplar, şiirler, çok şık bir fincan, kırmızı ayakkabısı, ilk emziği, annanesinden çok büyük bir hediye ve dayısı ile yengesinden Atatürk'ü anlatan özel basım bir kitap, doğum gününde dostlarımızın yazdıkları küçük notlar ve daha birçok şey...
SEVGİYLE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder