27 Kasım 2015 Cuma

ZEYNEBİM 2 YAŞINDA

VE Zeynebim ıki yaşında. Güzel kızımın doğumgünü kutlaması Kasım'da idi. Boşuna denmemiş Kasım'da aşk başkadır diye. Bu sene yine özenerek hazırlandım. İtiraf edeyim geçen seneki kadar çok uğraşamadım malum çalışıyorum ve Zeynep daha çok ilgi istiyor. Ama yine de içime çok sindi. Bannerı www.catchmyparty.com adresindeki free printable bölümümde buldum. Çok güzel basılabilir şeyler var orada. Biz üzerinde oynama yaptık. Prenses fotoğraflarını silip ZEYNEP İKİ YAŞINDA  yazdık. Daha doğrusu eşim yazdı:) Ozalitçide bastırdık. İkramlıklarımızı annem ile hazırladık. Sağolsun su böreğini, sarmaları annem hazırladı getirdi. Çok sevdiğim arkadaşım Dilek cocostar kurabiyeler yapıp göndermiş taaa Bulancak'tan. Tarifler sonra:) Fatma Teyzeciğim ıspanakli börek ve kısır yaptı. Canım arkadaşım Deniz narlı buğday salatası yaptı ve Aysel'de patates salatası yaptı. Geri kalanlar da bana ait:) Portakallı kek favorimiz oldu tarifini vereceğim ama sonra:) Bakalım seneye konseptimiz ve hazırlık aşamamız nasıl olacak. Artık Zeynebim de fikir verir.

Davetiyemiz  yine catchmyparty adresinden. Tabi üstünde biraz düzeltmeler yaptık.


Balonlarımızı şişirip bantla tavana astık ve çok hoş oldu.
Perullerimiz Eminönü'nden.
Truflarımızı ben yaptım. silikon tabanca yardımıyla fiyonkları beyaz çubuklara yapıştırdım. Çok şeker oldular.







100'den fazla balon. Sadece küçükler değil biz büyükler de çok eğlendik. Herkese tavsiye ederim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder